Termeni de furnizare

1. Site și Operatorul Site-ului

1.1. pyromoesa.ro este operat de catre SC Pyromoesa SRL, cu sediul in Str. Oborului, nr. 198, Șcheia, Jud. Suceava, Romania, e-mail: contact@pyromoesa.ro.
În acest document, prin termenul de „Site” se înțelege și se face referință la orice parte a Site-ului și/sau a conținutului acestuia.
1.2. Sunteți în relație contractuală cu entitatea Pyromoesa care operează Site-ul pe care îl vizitați și/sau prin care încheiați o tranzacție online, dacă nu se specifică în mod expres altfel în altă parte.
1.3. Termenul „Pyromoesa” sau „noi” se referă la operatorul Site-ului pe care îl vizitați.
1.4. Produsele comercializate prin intermediul Site-ului nostru pot fi produse fabricate către SC Pyromoesa SRL sau de catre terti și/sau in numele și pentru SC Pyromoesa SRL.

2. Obiectul și Acceptarea Termenilor de Furnizare

2.1. Acești termeni de furnizare, inclusiv orice politici sau alți termeni și condiții menționate in prezentul document și disponibile pe Site, cu modificările ulterioare („Termeni de Furnizare”) reglementează livrarea de produse listate pe paginile de produse de pe Site-ul nostru. Vă rugăm să citiți acești Termeni de Furnizare cu atenție. Înainte de a finaliza comanda vi se va solicita în mod specific să acceptați Termenii de Furnizare în versiunea publicată pe Site la momentul respectivei comenzi. Prin acceptarea acestor termeni, sunteți de acord să respectați Termenii de Furnizare în versiunea publicată pe Site-ul nostru, la momentul comenzii. Dacă nu acceptați acești termeni, nu puteți plasa comenzi pe Site-ul nostru.
2.2. Ne rezervăm dreptul de a aduce modificări în orice moment Termenilor de Furnizare prin postarea modificarilor pe Site-ul nostru, fără nici o altă notificare. Schimbările importante vor fi comunicate în maniera adecvată. Orice schimbare se va aplica comenzilor noi, decât dacă nu s-a convenit altfel între noi. Înainte de a finaliza o comandă vi se va solicita în mod specific să acceptați Termenii de Furnizare în versiunea publicată pe Site la momentul respectivei comenzi. Asigurați-vă că recitiți Termenii de Furnizare de fiecare dată înainte de a finaliza comanda. Prin acceptarea acestor termeni, sunteți de acord cu respectarea Termenilor de Furnizare în versiunea publicată pe Site-ul nostru la momentul vizitei dvs.

3. Țările cu Livrare și Restricțiile de Livrare

3.1. Furnizăm produse comandate prin intermediul Site-ul nostru persoanelor fizice si persoanelor juridice cu adresa de expediere în România.
3.2. Ne rezervăm dreptul (i) de a limita în mod individual cantitățile pe care le puteți comanda sau pentru care noi acceptăm o comandă, inclusiv cantitățile rezonabile pentru utilizarea de către un consumator final și/sau (ii) de a restricționa sau exclude în mod individual livrarea sau prestarea serviciului către dvs. și/sau (iii) de a restricționa sau exclude în mod individual unele dintre metodele de plată disponibile pentru dvs. și/sau (iv) de a restricționa sau exclude (în măsura permisă de lege) contul dvs., inclusiv, dar fără a se limita la motive legate de comportamentul sau activitatea pe care ați avut-o pe Site-ul nostru, în cazul în care accesul la sau existența contului dvs. sau acest comportament ar putea dăuna Pyromoesa în orice fel sau dacă vom constata existenta unor nereguli și/sau încălcări ale oricăror dispoziții ale termenilor și condițiilor noastre. În acest caz, vă puteți adresa Serviciului Clienți la datele de contact indicate pe Site-ul nostru pentru mai multe informații despre decizia sau acțiunea noastră.

4. Statutul Dvs.

Prin acceptarea acestor Termeni de Furnizare, confirmați că sunteți consumator, că aveți cel puțin 18 ani și că sunteți apt din punct de vedere legal pentru a încheia contracte obligatorii în numele dvs. și că toate datele furnizate și necesare pentru achiziționare sunt corecte, complete și adevărate în momentul în care plasați comanda.

5. Formarea unui Contract

5.1. Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.
5.2. Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul „finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
5.3. După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informăm că produsul a fost expediat („Confirmarea Expedierii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la aceasta situatie și vom rambursa sumele plătite de catre Dvs. pentru acest produse, dacă este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.
5.4. Vă rugăm să aveți în vedere că numai produsele listate pe Site-ul nostru cu descriere a produsului și un preț de vânzare sunt destinate vânzării. Materialele publicitare, inclusiv, dar fără a se limita la bannerele afișate pe Site-ul nostru și/sau pe canalele noastre de social media, au scopul exclusiv de a promova un brand anume și nu creează o obligație din partea Pyromoesa de a avea disponibil sau de a face disponibile pentru vânzare produsele specifice prezentate în aceste materiale publicitare.

6. Anularea de către Pyromoesa

Putem rezilia contractul de cumpărare printr-o notificare, iar dvs. nu aveți dreptul de a solicita despăgubiri în următoarele cazuri:
– datele furnizate de dvs. pe Site sunt incomplete sau incorecte;
– nerespectarea termenilor si condițiilor noastre (cu excepția cazurilor de nerespectare minoră);
– activitatea dvs. pe Site provoacă sau poate provoca prejudicii de orice fel pentru noi, afiliații sau furnizorii noștri;
– efectuarea a mai mult de trei încercări consecutive de livrare eșuate pentru același produs.

7. Returnarea Voluntară a Produselor / Garanție privind Returnarea

7.1. În plus față de dreptul dvs. legal de retragere (a se vedea secțiunea separată), sau drepturile dvs. în cazul în care un produs este defect sau neconform (a se vedea secțiunea de garanție), vă acordăm în mod voluntar dreptul de a returna orice produs din orice motiv, conform celor stabilite mai departe în această secțiune privind returul produselor.
7.2. Acest drept privind retururile produselor nu se aplică la (i) produsele fabricate conform specificațiilor dvs. sau personalizate în mod clar; (ii) produsele susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid; (iii) produsele care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate după livrare; sau (iv) materiale audio sau video sigilate sau programe software sigilate care au fost desigilate după livrare.
7.3. Ne puteți trimite înapoi orice produs cât mai curând posibil, dar în nici un caz mai târziu de 30 zile de la data livrării împreună cu formularul completat Autorizație de Retur Marfă (RMA) care a fost atașat pachetului livrat. Formularul RMA va include și o etichetă cu adresa de returnare a produselor pe care o puteți detașa de RMA și lipi pe pachetul de retur. Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
7.4. Pentru a returna un produs, este de preferat sa efectuați returul în ambalajul original al acestuia. În cazul returnarii produsului în alt ambalaj decât cel în care produsul a fost livrat, returul va fi acceptat dacă produsul nu prezintă urme de uzură, nu este deterioarat, are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni, etc.
7.5. În cazul în care criteriile de mai sus nu sunt îndeplinite, din păcate, nu vom putea accepta returul și în consecință nu vă vom putea rambursa prețul plătit. Ne rezervăm dreptul de a va solicita achitarea contravalorii costurilor ocazionate de retrimiterea produsului către dvs..
7.6. Dacă vom accepta returnarea produsului, vă vom rambursa toate plățile primite de la Dvs. nu mai târziu de 14 zile de la primirea acestuia.
7.7. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar, in acest sens fiind necesar sa ne furnizati un cont IABN precizand si titularul acestuia.
7.8. Dacă doriți să schimbați un produs cu un alt produs schimbul va fi tratat ca retur. Rambursarea se va face în conformitate cu această secțiune, urmând ca dvs. să plasați o nouă comandă pentru produsul de înlocuire.
7.9. Dreptul dvs. de a returna produsele în conformitate cu această secțiune este separat de dreptul dvs. legal de a vă retrage comanda sau din a vă retrage din contractul încheiat cu noi (a se vedea secțiunea separată).

8. Dreptul Legal de Retragere

8.1. Perioada de Retragere
Aveți dreptul legal de a vă retrage comanda sau din contractul încheiat cu noi în termen de 14 zile, fără a motiva retragerea. Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Perioada de retragere va expira la 14 zile după:
– data livrării, adică data la care dvs. sau o parte terță (alta decât transportatorul) indicată de dvs., intrați în posesia fizică a produsului; sau
în cazul mai multor produse care fac parte dintr-o singură comandă și livrate separat: (i) ultima zi în care dvs., sau o parte terță (alta decât transportatorul) indicată de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a ultimului produs, sau (ii) dacă este cazul, data la care vă anunțăm că nu mai putem livra produsele comandate; sau
– în cazul unei comenzi referitor la livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau piese: (i) data la care dvs. sau o parte terță (alta decât transportatorul) indicată de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a ultimului lot sau ultimei piese, sau (ii) data la care vă anunțăm că nu putem livra loturi sau piese suplimentare.
8.2. Exercitarea dreptului de retragere
Trebuie să informați Pyromoesa cu privire la decizia de a vă retrage, printr-o declarație fără echivoc. În special, puteți utiliza una dintre următoarele opțiuni:
Opțiunea 1 (formular de retragere): puteți utiliza formularul disponibil pe Site-ul nostru, fără ca acesta să fie obligatoriu.
Opțiunea 2 (scrisoare sau e-mail): Trimiteți o scrisoare prin poștă sau prin e-mail la Serviciul Clienți la datele de contact afișate pe Site-ul nostru cu declarația dumneavoastră fără echivoc de retragere. Vă recomandăm să includeți (i) numărul comenzii (ID-ul comenzii) sau numărul facturii, (ii) numărul contului bancar / titularul contului bancar în care ar trebui să fie rambursată suma, și (iii) o declarație clară că vă retrageți din contractul de achiziție în cauză.
8.3. Excepții
Nu vă puteți retrage în cazul: (i) produselor fabricate conform specificațiilor dvs. sau personalizate în mod clar; (ii) produselor susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid; (iii) produselor care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate după livrare; (iv) materialelor audio sau video sigilate sau a programelor software sigilate care au fost desigilate după livrare.
8.4. Consecințele retragerii
Vom efectua această rambursare prin transfer bancar. Avem dreptul de a amâna rambursarea până la primirea produselor sau până la furnizarea dovezii că ați trimis înapoi bunurile, oricare caz survine primul.
8.4.1. Rambursarea: Dacă vom accepta returnarea produsului, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs. (cu excepția costurilor din următoarea frază) nu mai târziu de 14 zile de la primirea produsului returnat nouă. Vom rambursa costurile care rezultă din alegerea dvs. a celei mai puțin costisitoare metode de livrare sau de plată oferite de noi, dar nu costurile care rezultă din alegerea unei anumite metode de livrare sau de plată alta decât cea mai puțin costisitoare oferită de noi.
8.4.2. Returnarea produsului: Veți trimite înapoi produsele la adresa noastră de retur nu mai târziu de 14 zile de la data la care ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă trimiteți înapoi produsul înainte ca perioada de 14 zile să expire. Produsul poate fi returnat numai prin poștă sau curier. Puteți găsi adresa de retur (i) pe eticheta cu adresa de retur, care este atașată pachetului livrat, (ii) indicată în secțiunea de Întrebări frecvente (FAQ) de pe Site-ul nostru, sau (iii) prin contactarea Serviciului Clienți la datele de contact indicate pe Site-ul nostru.
8.4.3. Costurile de returnare a produsului: Conform legii, cheltuielile cu returul produselor catre comerciant revin in sarcina consumatorului.
8.4.4. Răspunderea dvs.: Răspundeți doar pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipulare alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a produselor.

9. Livrarea și Costurile de Livrare

9.1. Intenționăm să efectuăm livrarea în perioada de timp estimată, indicată pentru un anumit articol de pe Site-ul nostru, dar nu mai târziu de 30 de zile de la primirea comenzii. Datele preconizate pentru livrare indicate pentru anumite articole de pe Site-ul nostru sunt doar aproximative și orientative și nu limitează perioada de livrare de 30 zile prevăzută în prezenta secțiune. Dacă nu putem efectua livrarea în termenul de livrare de 30 de zile, vă vom informa prin e-mail.Veți putea opta pentru o prelungire a perioadei de livrare de încă 30 de zile sau puteți anula comanda, prin e-mail sau scrisoare. În cazul în care nu vom primi nici un răspuns de la dvs.în termen de 3 zile lucrătoare de la data notificării noastre, se consideră că ați acceptat prelungirea perioadei de livrare, care nu limitează dreptul dvs. de a anula sau retrage comanda. În cazul în care, nu putem efectua livrarea nici în termenul prelungit de livrare, vă vom informa prin e-mail, și, în măsura permisă de lege, vom conveni cu dvs. termenul de livrare, dacă este cazul.
9.2. Livrăm produsele pentru care am acceptat comanda dvs. prin intermediul unei companii de transport selectată de noi. Livrăm la adresa pe care ne-ați furnizat-o pentru livrare. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru cazurile în care adresa este comunicată incorect sau incomplet.

10. Risc și Titlu de Proprietate

10.1. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va trece în grija dvs. atunci când dvs. sau o parte terță indicată de dvs. (alta decât transportatorul solicitat de Pyromoesa) dobândește posesia fizică a produselor. În cazul returului de produse, riscul de pierdere sau deteriorare a produselor trece în grija noastră atunci când noi, sau o parte terță indicată de către noi, dobândește posesia fizică a produselor.
10.2. Dreptul de proprietate asupra produselor va trece în grija dvs. când vom primi plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv cheltuielile de livrare dacă este cazul, comisioanele de manipulare sau taxe similare, dacă este cazul. În cazul returului de produse, dreptul de proprietate asupra produselor va trece în grija noastră după îndeplinirea obligațiilor noastre de rambursare în conformitate cu acești Termeni de Furnizare.

11. Preț, Reduceri și Plată

11.1. Preț
11.1.1. Prețurile produselor sunt cele exprimate pe Site-ul nostru la momentul comenzii, cu excepția cazurilor unor erori evidente.
11.1.2. Prețurile produselor sunt exprimate în moneda indicată pe Site și includ TVA. Produsele sunt facturate exclusiv în moneda indicată pe Site. Nu suntem responsabili pentru orice comisioane de conversie aplicate de banca emitentă a cardului dvs. de credit sau de debit. Comisioanele de conversie, cum ar fi cele valutare vor fi suportate de dvs.
11.1.3. Facturile sunt emise doar pe numele persoanei care a plasat comanda.
11.1.4. Prețul total pentru produse, inclusiv TVA, și orice alte costuri sau taxe aplicabile comenzii dvs. specifice (inclusiv costurile de livrare la adresă) va apărea pe Site-ul nostru, înainte de ultima etapă prin care puteți finaliza comanda. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care Țara cu Livrare este în afara UE, puteți fi supus unor obligații și taxe de import, percepute în momentul în care produsul este primit la adresa de livrare. Nu avem nici un control asupra acestor cheltuieli vamale, iar acestea reprezintă exclusiv cheltuiala dvs.. Pentru mai multe informații, puteți contacta biroul vamal local.
11.1.6. Prețurile produselor și alte costuri sunt supuse oricând modificării, dar modificările nu vor afecta comenzile anterioare.
11.1.7. În anumite cazuri prevăzute de legislația în vigoare, prețul produselor electronice de joasă tensiune includ o taxă ecologică (taxa verde). Daca doriți detalii cu privire la valoarea exactă a eco – taxei, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți.

11.2. Reduceri de preț
11.2.1. Putem acorda reduceri de preț pentru produsele achiziționate de pe Site-ul nostru în conformitate cu regulile stabilite privind reducerile. Regulile aplicabile pentru reduceri sunt disponibile la locul în care reducerile sunt afișate. Reducerile pot fi asigurate în diferite forme (e.g. promoții, reduceri de fidelitate, acordate individual, aleatoriu sau ca urmare a participării la un concurs sau chestionar). Nu aveți dreptul la o reducere dacă reducerea nu a fost determinată de către noi sau în cazul în care comanda dvs. nu este conformă regulilor privind reducerile.
11.2.2. Dacă nu specificăm altfel, reducerile sunt scăzute din valoarea totală a prețului următoarei comenzi. În cazul unei comenzi pentru mai multe produse (i) se va aplica uniform un procent de reducere pentru fiecare produs din această comandă sau (ii) se va aplica o reducere fixă în mod proporțional, pe fiecare produs din această comandă; în cazul în care suma nu poate fi aplicată uniform, restul se va aplica comenzii, câte un produs odată, până când nu va mai fi disponibilă nici o reducere.
11.2.3. Când returnați un produs, iar returul vă conferă dreptul la o rambursare din orice motiv (drept voluntar de returnare a produselor, drept legal de retragere, garanție), suma rambursata va fi redusa cu contravaolarea reducerii aplicate produsului returnat, fiind rambursată numai suma efectiv achitată.
11.2.4. Reducerea nu poate fi efectuată sub formă de numerar sau rambursare.

11.3. Plată
11.3.1. Puteți utiliza una dintre modalitățile de plată oferite pe Site-ul nostru conform condițiilor indicate pe acesta, dacă există.
11.3.2. Perioada de plată depinde de modalitatea de plată pe care o alegeți și/sau de furnizorul terță parte de servicii de plată (a se vedea secțiunea următoare). Dacă nu putem efectua livrarea unui produs comandat după ce ați efectuat plata, vă vom rambursa suma plătită pentru acest produs, în conformitate cu dispozițiile privind rambursarea din secțiunea privind drepturile dvs. legale de retragere stabilite în acești Termeni de Furnizare, in termen de cel mult 7 zile in conditiile art. 5.3.
11.3.3. Atunci când alegeți o modalitate de plată care implică un furnizor terță parte de servicii de plată ați putea fi supus unor termeni și condiții și/sau unor taxe percepute de terța parte și veți achita în conformitate cu termenii și condițiile aplicabile între dvs. și furnizorul terță parte de servicii de plată; vă recomandăm să citiți acești termeni și condiții.
11.3.4. Ne rezervăm dreptul de a restricționa în mod individual modalitățile de plată disponibile pentru dvs. În cazul în care se aplică o astfel de restricție și doriți să primiți mai multe informații, contactați Serviciul Clienți.
11.3.5. Nu ne asumăm responsabilitatea în cazul în care modalitatea de plată care implică un furnizor terță parte de servicii de plată nu este disponibilă sau nu funcționează.
11.3.6. Ne rezervăm dreptul de a aduce oricând modificări asupra modalităților de plată disponibile și/sau a condițiilor acestora prin postarea modalităților de plată disponibile pe acest Site fără nici o altă notificare.
11.3.7. Fiecare parte își plătește propriile cheltuieli pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în vederea încheierii contractului de achiziție.

12. Garanție

12.1. Pentru produsele pe care le vindem prin intermediul Site-ului nostru, garantăm conformitatea și calitatea produselor pentru perioada prevăzută în acești Termeni de Furnizare și în orice alte documente justificative (e.g. certificate de garanție), pe care le oferim sau le punem la dispoziția dvs. Vă garantăm că fiecare produs, la livrare și pe întreaga perioadă de garanție aplicabilă, va confirma descrierea sa în toate aspectele semnificative, va fi de o calitate satisfăcătoare și se va potrivi în mod rezonabil pentru toate scopurile pentru care produsele de acest tip sunt de obicei furnizate.
12.2. Garanția noastră se bazează în general pe garanțiile pe care le-am obținut de la producător sau de la distribuitorul autorizat al producătorului în ceea ce privește calitatea, certificatele de autenticitate și/sau certificatele de conformitate.
12.3. Veți beneficia întotdeauna de drepturile de garanție ale consumatorului prevăzute de legea aplicabilă. În cazul în care garanția pe care o oferim limitează sau exclude orice drepturi pe care le aveți în conformitate cu legislația obligatorie aplicabilă, dispozițiile acestei legislații vor prevala.
12.4. Perioada de garanție este de 12 luni de la fabricare, cu excepția cazului în care (i) este prevăzută o altă perioadă de garanție în documentele justificative (în special în certificatul de garanție), iar această perioada de garanție mai scurtă este permisă de lege pentru aceste produse specifice sau (ii) aceste produse au o perioadă medie de utilizare de mai puțin de 12 luni, caz în care perioada de garanție se reduce la o perioadă egală cu această perioadă medie de utilizare.
12.5. Garanția este acordata în condițiile acționării de către dvs. în conformitate cu instrucțiunile privind utilizarea și întreținerea (i), care sunt evidente datorită contextului sau naturii produsului și/sau (ii) care sunt prevăzute pe eticheta care însoțește produsul și/sau (iii) pe care vi le-am pus la dispoziție.
12.6. Garanția nu se aplică în caz de uzură generală a produselor (sau părți ale acestora), cauzate de utilizarea standard. De asemenea, garanția nu se aplică în caz de defecte cauzate de utilizarea incorectă și tratamentul neprofesional sau nepotrivit sau pentru eventualele pagube produse ca urmare a acestei utilizări. Pentru articolele vândute la un preț mai mic garanția nu se aplică pentru defectele pentru care a fost convenit prețul mai mic. Pentru articolele pre-utilizate, dacă este cazul, nu suntem răspunzători pentru imperfecțiuni care corespund nivelului de utilizare sau uzură prezentate de produs la momentul livrării.
12.7. Informațiile cu privire la termenii și condițiile de garanție Pyromoesa, precum și instrucțiunile generale de utilizare și întreținere a anumitor tipuri de articole pot fi furnizate sau puse la dispoziție (i) pe Site-ul nostru sau (ii) sub formă de document sau broșură livrate împreună cu produsul.

12.8. Măsuri în caz de defecte sau neconformitate:
12.8.1. În cazul în care produsul livrat este defect sau neconform, beneficiați de drepturile care decurg din garanția noastră. Nu beneficiați de drepturile și dispozițiile prezentei secțiuni (măsuri în caz de defecte sau neconformitate) în măsura în care știați despre defect atunci când ați plasat comanda (sau cineva o terță parte în numele dvs.) sau dvs. ați cauzat defectul.
12.8.2. În cazul în care un produs livrat este defect sau neconform, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil, într-un termen rezonabil de la descoperirea defectului sau neconformității și să ne returnați produsul. În acest caz, ne veți furniza documente justificative pentru reclamația dvs., inclusiv (i) formularul RMA completat, factura sau dovada plății, și (ii) o declarație scrisă sau alte documente pe care se bazează cererea dvs. și motivele reclamației, și/sau (iii) alte documente cerute de legislația în vigoare. Vom examina produsul în consecință.
12.8.3. Aveți dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea produsului, în cazul în care această solicitare nu este nerezonabilă în ceea ce privește natura defectului sau a neconformității si cu respectarea conditiilor de acordare a garantiei . Dacă, în mod rezonabil, nu putem repara sau înlocui produsul, vă vom rambursa suma plătită pentru acest produs in termen de 14 zile conform legii. Prin acceptarea acestor Termeni de Furnizare, sunteți de acord în mod expres că în temeiul obligației noastre de garanție, putem alege să vă rambursăm suma plătită pentru acest produs având în vedere că, din perspectiva drepturilor consumatorilor, rambursarea este cel puțin la fel de favorabilă pentru Dvs., ca și alte drepturi de garanție de care puteți beneficia.
12.8.4. În caz de reparare sau înlocuire, vom livra produsul reparat sau înlocuit, fără a percepe costuri suplimentare. În acest caz, nu aveți dreptul la o rambursare a sumelor plătite sau o reducere a prețului de achiziție. Se vor aplica aceiași termeni și condiții din contractul de achiziție inițial pentru produsul reparat sau înlocuit. În caz de reapariție a aceluiași defect la produsul reparat sau înlocuit, în plus față de orice alte drepturi la garanție de care beneficiați, puteți returna produsul și solicita rambursarea sumei achitate.
12.8.5. Pentru cazurile de rambursare a sumelor achitate pentru produse returnate de către Dvs., vom rambursa în termen de 14 zile suma totală primită de la Dvs. pentru aceste produse, inclusiv taxele achitate de catre Dvs. pentru livrarea produselor comandate.
12.8.6. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar. Dacă nu ne-ați comunicat deja acest lucru, vă rugăm sa ne transmiteți cel mai târziu la data returnării produsului, detaliile contului bancar personal (numele băncii, codul IBAN, numele titularului de cont), în care putem efectua rambursarea.
12.8.7. Vă vom rambursa toate costurile rezonabile directe pe care le-ați suportat pentru returnarea produsului defect sau neconform. De asemenea, în cazul livrării unui/mai multor produs(e) care nu a/au fost comandat(e), vă vom rambursa aceste costuri de returnare.
12.9. Dacă nu există nici certificat de garanție pentru un anumit produs, factura sau dovada plății vor servi drept certificat de garanție. Pentru a apela la garanție, dacă este necesar, vă sfătuim să păstrați certificatul de garanție, factura sau dovada efectuării plătii.

13. Excluderea și Limitarea Răspunderii

13.1. Sub rezerva următoarei secțiuni, ținând cont de calitatea noastră și în numele afiliaților noștri, excludem orice răspundere (fie pe bază de contract sau pe orice altă bază) care decurge din sau în legătură cu vânzarea unui produs, astfel cum se prevede în legislația în vigoare.
13.2. Nu căutăm (și nici unul din acești Termeni de Furnizare nu au această destinație) să excludem sau să limităm răspunderea și nici o excludere sau limitare a răspunderii nu se aplică în următoarele cazuri:
– pierderi sau daune cauzate de fraudă, greșeli intenționate sau înșelăciune săvârșită de noi cu intenție;
– răspundere care, conform legilor în vigoare pentru protecția consumatorilor sau răspundere față de produs, nu poate fi exclusă (cu toate acestea, aceste legi sunt denominate);
– nici orice altă răspundere, care nu poate fi exclusă sau limitată în conformitate cu legislația în vigoare.
13.3. Nu vom fi ținuți responsabili pentru orice neexecutare, sau pentru întârzierea în executarea oricăreia dintre obligațiile noastre în temeiul unui contract, în masura în care este cauzată de evenimente în afara controlului nostru rezonabil (un „eveniment de forță majoră”). Un eveniment de forță majoră include, fără a se limita la, rebeliunea civilă, revoltă, atac terorist, război; incendiu, dezastre naturale, epidemii; imposibilitatea de a utiliza transportul, aeronavele sau alte mijloace de transport public sau privat; imposibilitatea de a utiliza rețelele de telecomunicații publice sau private; legile, legislațiile, reglementările sau restricțiile oricărui guvern.
13.4. Vă rugăm să rețineți că trebuie să respectați toate legile și reglementările aplicabile. Nu vom fi ținuți responsabili pentru nici o încălcare cu privire la oricare din aceste legi.

14. Contact, Comunicări Scrise, Notificări, Întrebări și Reclamații

Se aplică aceiași termeni stabiliți în secțiunea respectivă din Termenii de Utilizare.

15. Diverse

15.1. Transferul de drepturi și obligații: Contractul dintre dvs. și noi este obligatoriu pentru dvs. și pentru noi și pentru succesorii și cesionarii noștri. Cu excepția cazului în care legislația în vigoare prevede altfel, nu puteți transfera, cesiona sau altfel dispune de nici unul din drepturile sau obligațiile dvs., în special obligații de plată, fără acordul nostru scris emis în prealabil. Oricând putem transfera, cesiona, sub-contracta sau altfel dispune de contract sau oricare dintre drepturile sau obligațiile care decurg din acesta, caz în care noi nu suntem scutiți de responsabilitatea pentru executarea obligației noastre în ceea ce vă privește, dar cesionarul intră în aceste relații în calitate de co-debitor.
15.2. Renunțare: Nici o renunțare a noastră de la oricare dintre prevederile acestor Termeni de Furnizare nu va produce efecte dacă nu se specifică în mod expres că este o renunțare și dacă nu sunteți notificat în scris.
15.3. Nulitate: În cazul în care o instanță sau autoritate competentă decide că oricare dintre dispozițiile acestor Termeni de Furnizare este invalidă, ilegală sau inaplicabilă conform legii aplicabile, această dispoziție va fi modificată și interpretată astfel încât să fie realizete cel mai bine obiectivele dispoziției inițiale în măsura permisă de lege. Restul dispozițiilor vor rămâne în vigoare.
15.4. Întregul Acord: Acești Termeni de Furnizare și orice alte documente (inclusiv în format electronic sau publicate pe Site-ul nostru) la care se face referire în prezentul document precum și orice altă dispoziție din contractul de achiziție, conțin întreaga înțelegere dintre dumneavoastră și noi cu privire la comanda dvs. și la contractul de cumpărare. Nici o expunere sau declarație, orală sau scrisă, care nu este inclusă în prezentul document nu va fi obligatorie pentru dumneavoastră sau pentru noi dacă nu a fost convenită de comun acord în scris între dvs. și noi.

16. Reclamații și căi de atac în afara instanței

Aveți posibilitatea de a înainta o reclamație, catre: Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Ilfov, Adresa: București, Strada Transilvaniei nr. 2, Sector 1, cod poștal 010798, Tel.: 021/315.03.55, Fax: 021/315.03.28, adresa web: http://www.anpc.gov.ro/ , și a beneficia de căi de atac în afara instanței competente de care Pyromoesa aparține.

17. Alegerea Legii și Jurisdicției

Acești Termeni de Furnizare precum și toate aspectele apărute sau legate de acești termeni și contractul de cumpărare vor fi reglementate de legea țării așa cum se indică mai jos, cu excluderea legilor de conflict și Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională de mărfuri. Instanțele aceleiași țări au competență exclusivă în soluționarea litigiului, care ar putea apărea din sau în legătură cu acești Termeni de Furnizare.